Slovak National Museum – documentary film

V rámci projektu pre Slovenské národné múzeum, ktorého produkciu zastrešovala VŠMU,  sa vyrábalo viacero animovaných filmov a dokumentov. Ja som dostal na starosť dokument o histórii slovenského územia. Držať som sa musel dopredu nahovoreného komentára, ale dizajn animácia a réžia bola plne na mne. Charakter filmu určoval spôsob jeho prezentovania. HD video sa malo premietať zhora na stôl s reliéfnou mapou, s tým, že hranice Slovenska mali byť presne zarovnané.

http://www.youtube.com/watch?v=PqmEOaN-gnM

https://vimeo.com/58095890


Namiesto podkladov som dostal chaos.










Dizajn a výroba ikon bola celkom piplačka. A teraz si skúste predstaviť ako ich rozmiestňujete do máp. Hirošima hadr.







 
Podstatnou časťou procesu je aj taká základná a potrebná vec, ako je určenie charakteru celého diela aj v najmenších detailoch alebo zadefinovanie farebnej palety.










Takto som napríklad vyrobil nočnú mapu Slovenska.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára