THE STRING

Môj absolventský magisterský film z Filmovej a televíznej fakulty Vysokej školy múzických umení v Bratislave. Oficiálne prvý slovenský plne 3D animovaný film nominovaný na Slnko v sieti – Slovenskú národnú filmovú cenu v kategórii najlepší animovaný film. Oficiálny plagát k nemu.

http://www.youtube.com/watch?v=R6G3-W_1yC4

https://vimeo.com/9576424


Prvé nahrubo načrtnuté výtvarné návrhy. Nič moc. Ja viem.












Aj takto jednoduchá môže byť filmová scéna. Všetko som sa snažil robiť hlavne jednoducho a tu ma lenivosť osvietila a doviedol som jednoduchosť k vyššiemu levelu. Navyše som si šetril nervy aj pri renderovaní, pretože sa väčšina filmu odohráva v jednom malom kuželi svetla v strede a všade okolo je nič.





Konečne hlavný hrdina filmu a jeho črevá v print screene z programu MAYA.








 Emócie vyjadruje veľmi jednoducho len pomocou očí a - nazvime to - obočí. Opäť som sa snažil nekomplikovať si život.









A na koniec zopár statických záberov z filmu v malej mozaike.


A ešte bonus.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára